Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Умови повернення для товарів належної якості
УВАГА: якщо Ви знайшли пошкодження посилки на Новій пошті - відмовтеся від отримання. У такому разі ми надішлемо Вам нову посилку, а Нова пошта компенсує вартість ушкодження. Якщо Ви заберете таку посилку з пошти та внаслідок пошкодження посилки виявите зіпсованість товару – ми залишаємо за собою право відмовити Вам в обміні такого товару
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.